Rusza nabór wniosków na bezpłatne usuwanie azbestu objęty projektem pn.: „Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania” w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Wnioski będą przyjmowane w Urzędzie Gminy w Ludwinie od 2 listopada do 27 listopada.
Do wypełnionych wniosków (formularz załączony został poniżej) należy dołączyć:
1) kserokopię zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu złożonego do starostwa powiatowego lub pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) ze starostwa powiatowego wraz z kopią mapy do celów opiniodawczych z oznaczeniem budynków będących przedmiotem wniosku (nie dotyczy przypadku odbioru wyrobów już zdemontowanych).
2) kserokopię oświadczenia wykonawcy demontażu zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) (nie dotyczy przypadku demontażu pokryć dachowych i/lub odbioru wyrobów zdemontowanych przed 6.05.2004 r.)
Wszystkie informacje dotyczące projektu oraz wniosków można uzyskać we właściwych Urzędach Gminy/Miasta które przystąpiły i biorą udział w projekcie oraz na stronie internetowej: www.azbest.lubelskie.pl.
W Urzędzie Gminy w Ludwinie programem usuwania azbestu zajmuje się Artur Ogórek, tel. (81) 757 00 39. Wnioski będą przyjmowane w pokoju nr 12 (USC).
www.azbest.lubelskie.pl
Ulotka_DL_prev.p
Ulotka_DL_prev.p
Ulotka_DL_prev.p
Ulotka_DL_prev.p