Ludwin: data zamieszczenia: 26.07.2010
Numer ogłoszenia: 198831 – 2010;
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin , Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem bram garażowych oraz dostawa materiałów na ogrodzenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem bram garażowych oraz dostawa materiałów na ogrodzenie. Zadanie 1 dostawa i montaż w budynku OSP Uciekajka – bramy garażowe dwuskrzydłowe 1. 3,5×3,3m – 1szt 2. 3,0×3,1m(wersja z drzwiami osobowymi) – 1szt Wymagania : -ościeżnica profil zamknięty 80x60x3mm skrzydła profil zamknięty 60x30x2,5mm wykonane z kształtowników stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie -poszycie bram blacha trapezowa stalowa ocynkowana z powlekana (układ pionowy) -bramy ręcznie otwierane na zewnątrz, -drzwi w bramie o wysokości światła przejścia 1940mm szerokość światła przejścia 860mm – jedno skrzydlo blokowane od wewnątrz zasuwą góra – dół (w wersji z dodatkowymi drzwiami osobowymi, obydwa skrzydła blokowane od wewnątrz zasuwą góra – dół ) – Okucia i zamki skrzydło czynne – na zewnątrz i wewnątrz montowana jest klamka z tworzywa sztucznego, jednostronna wkładka patentowa z dostępem z zewnątrz (trzy klucze), od wewnątrz zamek obsługiwany za pomocą zasuwki (zamek dwupunktowo blokujący skrzydło) – zabezpieczenia ogranicznik otwarcia skrzydła – ogranicza niekontrolowany ruch skrzydła w kierunku otwarcia, stopka – ograniczająca niekontrolowany ruch skrzydła w kierunku zamknięcia, ogranicznik zawiasów – zabezpieczający przed spadnięciem skrzydła. Zadanie 2 Dostawa materiałów na ogrodzenie działki OSP Uciekajka – Fundusz Sołecki Uciekajka 1.Płaskownik 30x6x120mm – 160szt 2.Zawias do wmurowania Ø35+k – 6szt 3.Cement – 2,8 t Miejsce wykonania zamówienia : Uciekajka , gmina Ludwin Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty/certyfikaty/ świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
* Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.13.00-8, 34.92.82.30-0, 44.11.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
*
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
*
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
*
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
*
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
*
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
*
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
*
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
*
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ludwinie 21-07 Ludwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ludwinie 21-07 Ludwin pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i montaż w budynku OSP Uciekajka – bramy garażowe dwuskrzydłowe.
*
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 dostawa i montaż w budynku OSP Uciekajka – bramy garażowe dwuskrzydłowe 1. 3,5×3,3m – 1szt 2. 3,0×3,1m(wersja z drzwiami osobowymi) – 1szt Wymagania : -ościeżnica profil zamknięty 80x60x3mm skrzydła profil zamknięty 60x30x2,5mm wykonane z kształtowników stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie -poszycie bram blacha trapezowa stalowa ocynkowana z powlekana (układ pionowy) -bramy ręcznie otwierane na zewnątrz, -drzwi w bramie o wysokości światła przejścia 1940mm szerokość światła przejścia 860mm – jedno skrzydlo blokowane od wewnątrz zasuwą góra – dół (w wersji z dodatkowymi drzwiami osobowymi, obydwa skrzydła blokowane od wewnątrz zasuwą góra – dół ) – Okucia i zamki skrzydło czynne – na zewnątrz i wewnątrz montowana jest klamka z tworzywa sztucznego, jednostronna wkładka patentowa z dostępem z zewnątrz (trzy klucze), od wewnątrz zamek obsługiwany za pomocą zasuwki (zamek dwupunktowo blokujący skrzydło) – zabezpieczenia ogranicznik otwarcia skrzydła – ogranicza niekontrolowany ruch skrzydła w kierunku otwarcia, stopka – ograniczająca niekontrolowany ruch skrzydła w kierunku zamknięcia, ogranicznik zawiasów – zabezpieczający przed spadnięciem skrzydła..
*
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.13.00-8.
*
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
*
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów na ogrodzenie działki OSP Uciekajka – Fundusz Sołecki Uciekajka.
*
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płaskownik 30x6x120mm – 160szt 2.Zawias do wmurowania Ø35+k – 6szt 3.Cement – 2,8 t.
*
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.30-0, 44.11.10.00-1.
*
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
*
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pełniący Funkcję Wójta
/-/ Sławomir Czubacki