Informacja dotycząca zawierania umów użyczenia pomiędzy Gminą Ludwin a osobami które złożyły ankiety zarówno w 2016 r jak i 2019 r. na zakup i montaż instalacji OZE.
Mieszkańcy którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie za pomocą ankiet na zakup i montaż instalacji OZE proszeni są o zgłaszanie się do Urzędu Gminy Ludwin w celu podpisania umów użyczenia.
Warunki w ramach jakich umowa może zostać zawarta:
- podpisywanie umów użyczenia nastąpi w terminie od dnia 17.06.2019 r. do dnia 10.07.2019 r. w budynku Urzędu Gminy Ludwin w sekretariacie.
- Umowy użyczenia muszą podpisać wszyscy właściciele oraz współwłaściciele nieruchomości.
- właściciele oraz współwłaściciele powinni przedstawić akt notarialny lub wyciąg z księgi wieczystej który jest dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania nieruchomością.
- Właściciele i współwłaściciele w trakcie podpisywania umowy muszą posiadać ważny dowód osobisty.
- Właściciele nieruchomości z miejscowości na których dokonano zmiany numeru ewidencyjnego działki i zaplanowano usytuowanie instalacji powinni posiadać aktualny wydruk wypis z rejestru gruntów.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr. Tel. 81 757 09 01 lub w sekretariacie Urzędy Gminy Ludwin.