Za.271.11.2018 Ludwin, dn. 20.09.2018 r.
Informacja z otwarcia ofert
Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Gmina Ludwin informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą:
Dostawa materiałów do przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2018 roku
- Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć:
- Zadanie 1: 12.000,00 zł netto (słownie: dwanaście tysięcy złotych),
- Zadanie 2: 3.750,00 zł netto (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych).
- Oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A., Zadanie 1 – cena oferty brutto: 17.771,04 zł, termin wykonania: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy, termin płatności: 30 dni.
- Usługi Transportowe Marek Wójcik, Stary Radzic 54, 21-075 Ludwin, Zadanie 2 – cena oferty brutto: 4.612,50 zł, termin wykonania: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy, termin płatności: 30 dni.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Podpisał:
Wójt Gminy Ludwin
Andrzej Chabros