Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Gmina Ludwin informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ludwin w roku 2019”.
- Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć:
brutto – 346.200,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy dwieście złotych).
- Oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:
- Usługi Transportowe Gabriel Gorzel, Kazimierzówka 97, 21-040 Świdnik; cena oferty brutto: 343.440,00 zł, termin wykonania: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., termin płatności: 30 dni.
- Transport Drogowy i Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Artur Cios, ul. Bukowa 12, 21-020 Milejów; cena oferty brutto: 407.592,00 zł; od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., termin płatności: 30 dni.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o., ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna; cena oferty brutto: 299.007,04 zł, od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., termin płatności: 30 dni.
- Firma Handlowo-Usługowa „DANKOR” Katarzyna Korpysz, ul. Przechodnia 15, 22-200 Włodawa; cena oferty brutto: 395.280,00 zł, od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., termin płatności: 30 dni.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Podpisał:
Wójt Gminy Ludwin
Andrzej Chabros