Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) Gmina Ludwin informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Dostawa 400 ton kruszywa dolomitowego 0-31,5 do przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2018 roku”:
1. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć:
netto – 20.000,0 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:
1) „PARKO” s.j. Zbigniew Redzik, Adam Grzywa, Joanna Moniak, ul. Przemysłowa 10, 21-010 Łęczna; cena oferty brutto: 29.520,00 zł, termin wykonania: 90 dnia od dnia podpisania umowy, termin płatności: 30 dni.
2) Usługi Transportowe Marek Wójcik, Stary Radzic 54, 21-075 Ludwin; cena oferty brutto: 26.076,00 zł, termin wykonania: 90 dnia od dnia podpisania umowy, termin płatności: 30 dni.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Podpisał:
Wójt Gminy Ludwin
Andrzej Chabros
Ludwin, dn. 05.02.2018 r.