Znak sprawy: Za.271.12.2018
dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ludwin w roku 209”. Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.11.2018 r. pod numerem: 655225-N-2018.
Wszyscy wykonawcy
uczestniczący w postępowaniu
W związku z pytaniami do SIWZ pn. „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ludwin w roku 2019” działając w oparciu o zapisy art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytania:
- Jaka była ilość odebranych odpadów poszczególnych frakcji w 2017 r.
- Jaka była ilość odebranych odpadów poszczególnych frakcji do 30.10.2018 r.?
Odpowiedzi:
Ad. 1.
Sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości – zawierające ilości odpadów – za I i II półrocze 2017 roku zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego. W załączeniu znajduje się sprawozdanie za I i II półrocze 2017 roku.
Ad.2.
W załączeniu znajduje się skan sprawozdania za I półrocze 2018 roku, które zamieszczone jest również w BIP Zamawiającego. Zamawiający informuje jednocześnie, że dane z II półrocza 2018 roku opublikowane zostaną w miesiącu styczniu 2019 roku.
Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Wójt Gminy Ludwin
Andrzej Chabros
Ludwin, dn. 05.12.2018 r.
odpady 1 polrocze01292020181205155606