Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu „Indywidualizacja nauczania KL I-III” realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Ludwin
5 września 2011

Ludwin: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania KL I-III realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Ludwin
Numer ogłoszenia: 272804 – 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin , Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania KL I-III realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Ludwin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania KL I-III realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Ludwin w terminie od dnia podpisania umowy do 30 maja 2012r. w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ludwin. 3.2. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach i szkołach: Zadanie 1 -Zajęcia dodatkowe dla dzieci z dysleksją pt. Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu łącznie – 315 godzin, w tym: – w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 105 godzin – w Szkole Podstawowej w Piasecznie – 70 godzin Zadanie 2 – Zajęcia dodatkowe matematyczno – przyrodnicze wychodzące poza podstawę programową pt. Mali odkrywcy łącznie – 280 godzin, w tym: – w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Piasecznie – 70 godzin Zadanie 3 – Zajęcia dodatkowe rozwijające umiejętności teatralne – teatrzyk Milusińscy – łącznie 70 godzin w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie Zadanie 4 – Zajęcia dodatkowe gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy pt. Ćwiczmy razem – łącznie 175 godzin, w tym: – w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie – 35 godzin – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 70 godzin Zadanie 5 – Zajęcia dodatkowe dla dzieci z zaburzeniami mowy pt. Ćwiczę wymowę – łącznie 245 godzin, w tym: – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 105 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Piasecznie – 70 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykształcenie wyższe minimum licencjackie – pedagogiczne. wiedza i doświadczenie: w zależności od realizowanego zadania oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji: 1. do prowadzenia zajęć dla dzieci z dysleksją 2. do prowadzenia zajęć logopedycznych 3. do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej 4. do prowadzenia zajęć teatralnych 5. do prowadzenia zajęć matematyczno – przyrodniczych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ludwinie 21-075 Ludwin Ludwin 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ludwinie 21-075 Ludwin Ludwin 51 pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Indywidualizacja nauczania KL I-III realizowany przez Szkoły Podstawowe z terenu Gminy Ludwin jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z dysleksją pt. Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu łącznie – 315 godzin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 -Zajęcia dodatkowe dla dzieci z dysleksją pt. Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu łącznie – 315 godzin, w tym: – w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 105 godzin – w Szkole Podstawowej w Piasecznie – 70 godzin.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe matematyczno – przyrodnicze wychodzące poza podstawę programową pt. Mali odkrywcy łącznie – 280 godzin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe matematyczno – przyrodnicze wychodzące poza podstawę programową pt. Mali odkrywcy łącznie – 280 godzin, w tym: – w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Piasecznie – 70 godzin.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające umiejętności teatralne – teatrzyk Milusińscy – łącznie 70 godzin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe rozwijające umiejętności teatralne – teatrzyk Milusińscy – łącznie 70 godzin w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy pt. Ćwiczmy razem – łącznie 175 godzin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy pt. Ćwiczmy razem – łącznie 175 godzin, w tym: – w Zespole Szkół Nr 1 Szkole Podstawowej w Ludwinie – 35 godzin – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 70 godzin.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z zaburzeniami mowy pt. Ćwiczę wymowę – łącznie 245 godzin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z zaburzeniami mowy pt. Ćwiczę wymowę – łącznie 245 godzin, w tym: – w Szkole Podstawowej w Zezulinie – 105 godzin – w Szkole Podstawowej w Dratowie – 70 godzin – w Szkole Podstawowej w Piasecznie – 70 godzin.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz 05-09-2011r.

Kontakt

Adres
Ludwin 51,
21-075 Ludwin woj. lubelskie

Telefon
81 75-70-901

Godziny pracy
Pon - Pt : 7:30 - 15.30

Fax
( 0-81) 75-70-028

E-mail
[email protected]

BS Cyców oddział Ludwin
POLUPLPRPL 36819110552001000000420003

Poprawny CSS!